دریافت قیمت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با شابلون

اهمیت نقاشی ساختمان با شابلون

نقاشی ساختمان نقش بسزایی در زیبا سازی محیط ایفا می کند و یکی از هنرهایی است که با نوآوری ها و تکنیک های خاص، سبب جذب مخاطبان زیادی شده است. نقاشی ساختمان با نوآوری های زیادی همراه است و مانند گذشته محدود به رنگ آمیزی ساده دیوارها نمی شود. یکی از نوآوری هایی که جذابیت و زیبایی منحصر به فردی به محیط می بخشد، استفاده از شابلون در نقاشی ساختمان است. شابلون نقاشی ساختمان که انواع و اشکال گوناگونی دارند به افراد کمک می کند تا طرح ها و ایده های خاص خود را در اتاق شخصی و یا بخش هایی از پذیرایی و سایر فضاهای داخلی بکار گیرند و از این طرح های هیجان انگیز لذت ببرند. طرح هایی که با شابلون بر روی دیوارها اجرا می شود تنوع زیادی به فضای خانه می بخشد.

نقاشی ساختمان با شابلون

جالب تر اینکه می توان طرح مورد نظر را سفارش داد و یا اینکه طرح مورد علاقه خود را به صورت شابلون درآورد و بر روی بخش های مورد نظر اجرا کرد.

کاربردهای شابلون در نقاشی ساختمان

شابلون را می توان جایگزین خوبی برای کاغذ دیواری بر شمرد. عده ای افراد رنگ آمیزی دیوارها را با رنگ های ساده و یک دست نمی پسندند، از طرفی تمایلی به استفاده از کاغذدیواری نیز ندارند ، بنابراین شابلون بهترین گزینه برای این دسته از افراد است تا به کمک شابلون های متنوع، خانه خود را مطابق سلیقه خود طراحی کنند. شابلون ها علاوه بر تنوع زیاد هزینه پایین تری نسبت به کاغذ دیواری و نقاشی دیوار ها دارند. تنوع طرح های شابلون بسیار زیاد است و طرح های متفاوت و دوست داشتنی که با شابلون بر روی دیوارها ایجاد می شود با رنگ آمیزی و نقاشی معمول ساختمان امکان پذیر نیست. شابلون ها از مواد بازیافتی تهیه می شون و در اندازه برگه ماشین چاپگر هستند.

شابلون ها را می توانید از فروشگاه های رنگ فروشی تهیه کنید و یا حتی خودتان می توانید طرح مورد نظر را بسازید و به دیوارهای اتاق تان جلوه ای کم نظیر و دوست داشتنی اعطا کنید. از شابلون ها می توان در بخش های دیگری مانند سقف ، کف و حتی بر روی در و پنجره ها نیز استفاده کرد. همینطور بر روی انواع سطوح مانند: رنگ اکرلیک (پایه آب)، رنگ پلاستیک، رنگ روغنی، کاغذدیواری، مبلمان، چوب ، پارچه و غیره قابل اجرا هستند.

تهیه شابلون کار راحتی است و شما می توانید طرح مورد نظر و یا حتی از خطاطی و خوشنویسی به عنوان الگوهای شابلون استفاده کنید و با شابلون های خوشنویسی بخش هایی از اتاق و یا سطح مورد نظرتان را شاعرانه و رمانتیک جلوه دهید. الگویی که برای شابلون در نظر می گیرید باید با ظرافت برش داده شود تا تمیز و بی نقص اجرا شود. اگر می خواهید کارتان خراب نشود و هزینه های مضاعف برایتان به همراه نداشته باشد بهتر است از اساتید این حرفه کمک بگیرید. استادکاران نقاشی ساختمان رنگارنگ با تجربه و مهارتی که در اجرای انواع تکنیک های نقاشی ساختمان دارند می توانند کار اجرای شابلون را در مدت زمان کوتاهی و با تضمین کیفیت کار، برای شما اجرا کنند.

 

ابزارهای مورد نیاز برای نقاشی ساختمان با شابلون

  • شابلون
  • رنگ دلخواه
  • غلطک استاندارد
  • قلمو
  • سینی غلطک
  • مداد نرم
  • چسب کاغذی
  • اسپری رنگ
  • نوار اندازه گیری فلزی
  • دستمال پارچه ای

 

مراحل اجرای نقاشی با شابلون دیواری

استادکاران نقاشی ساختمان رنگارنگ برای اجرای شابلون بر روی سطح مورد نظر، ابتدا رنگ را به اندازه ای که لازم است رقیق می کنند و داخل سینی غلطک می ریزند. سپس شابلون را با چسب کاغذی بر روی دیوار و یا سطح مورد نظر می چسبانند. در این مرحله غلطک را آغشته به رنگ می کنند. روش های ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان اهمیت زیادی دارند و استادان نقاشی ساختمان رنگارنگ اصول ترکیب رنگ ها را بخوبی می دانند. هنگام ترکیب رنگ ها اگر چند قطره رنگ کم و یا اضافه شود رنگ دلخواه بدست نمی آید، بنابراین دقت زیادی لازم است تا کار بدرستی انجام شود.

نقاشی ساختمان با شابلون

هنگام اجرای طرح های شابلون برروی دیوار، استفاده از غلطک های فومی انتخاب مناسب تری است چون از شره کردن رنگ جلوگیری می کند و رنگ کمتری به خود جذب می کند. برای طرح هایی که ظرافت زیادی دارند به جای غلطک از قلم مو استفاده می شود تا ظرافت طرح به خوبی بر روی دیوار نمایان شود.

یک نقاش حرفه ای رنگ زدن را از بیرون شروع می کند و کم کم به مرکز نزدیک می شود و بسیار مراقب است تا غلطک از حاشیه شابلون خارج نشود. نقاش غلطک را به صورت عمودی روی و نرم روی شابلون می کشد و خیلی سریع رنگ آمیزی را انجام می دهد تا رنگ به زیر شابلون نفوذ نکند و باعث خرابی طرح نشود. بعد از اینکه رنگ کمی خشک شود شابلون برداشته می شود. اگر بلافاصله بعد از رنگ آمیزی شابلون برداشته شود احتمال اینکه رنگ بر روی طرح کشیده و دیوار کثیف شود زیاد است بنابراین این کار باید با دقت و ظرافت انجام شود.

 

مزیت های استفاده از شابلون بر روی دیوارها

شابلون ها طرح های بسیار متنوع و زیبایی دارند، اجرای طرح ها بر روی دیوار زمان زیادی نمی برد و علاوه بر آن بر روی سطوح دیگر نیز قابل اجرا می باشند. قیمت تمام شده کار با شابلون بسیار مناسب تر از رنگ آمیزی و یا کاغذ دیواری است و آن دسته از افراد که توانایی پرداخت قیمت نقاشی ساختمان و یا کاغذ دیواری را ندارند می توانند با پرداخت هزینه های معقول و مناسب از طرح های زیبا و دوست داشتنی در فضای خانه خود بهره مند شوند.

حتی می توانند طرح های دلبرانه خود را طراحی کنند و از نقاش بخواهند آن را برایشان اجرا کند. بعنوان مثال برای اتاق بچه ها می توان شخصیت های کارتونی و طرح های عروسکی مورد علاقه کودک را طراحی کرد و بعنوان شابلون بر روی دیوار اتاق و یا کمد کودک اجرا کرد. ساخت طرح های شابلون محدودیت ندارد و با استفاده از خلاقیت می توان طرح های بی نظیری برای بخش های مختلف خلق واجرا کرد. نقاشان ساختمان رنگارنگ همه ی متقاضیان را در انتخاب و مشاوره طرح های خلاقانه وهنری همراهی می کنند و کیفیت بالای کار را تضمین و با قیمت مناسب اجرا خواهند کرد.

 

شابلون های پتینه کاری

هنر پتینه یکی از هنرهای پر طرفداردر بین ایرانیان ست که حال و هوای اصالت و دیرینگی به فضا می بخشد. به کمک شابلون های موجود در بازار می توان پتینه را با طرح های طناز و فریبا بر روی دیوار ها و یا سطوح دیگر خلق کرد. پتینه با کمک ابزار مخصوص اجرا می شود. در کنار ابزار دیگری مانند غلطک مخصوص پتینه، شابلون نیز با طرح های متفاوت و خواستنی که دارد پتینه ای ماندگار را خلق می کند.

شابلون پتینه کاری

از مزیت های پتینه کاری می توان به مواردی چون پوشاندن ترک های دیوار (که در اکثر ساختمان ها ایجاد می شود) قابل ترمیم و لکه گیری بودن، دیرتر کثیف شدن نسبت به رنگ های روشن و قابل شستشو بودن اشاره کرد.

انجام پتینه با شابلون و غلطک مخصوص مهارت خاص نقاشان حرفه ای را می طلبد. نقاشان رنگارنگ طرح های پتینه را مطابق با سلیقه و درخواست متقاضی به بهترین نحو اجرا می کنند و هنر و مهارت خود را در حد کمال عرضه می کنند.

 

نقاشی ساختمان رنگارنگ با غلطک های طرح دار

غلطک های طرح دار با بیش از دو هزار طرح متنوع و زیبا، از جمله ابزارهایی است که توانسته مخاطبان زیادی در عرصه نقاشی ساختمان جذب کند. طرح هایی که با استفاده از غلطک های طرح دار ایجاد می شود بسیار هنرمندانه و تحسین برانگیز است. با این همه باز هم قیمت نقاشی ساختمان با غلطک های طرح دار و شابلون نسبت به رنگ آمیزی ساده و کاغذدیواری ها مناسب تر و مقرون به صرفه تر است و مزیت های بی شماری نیز دارد.

از غلطک های طرح دار نیز مانند شابلون ها می توان برای سطوح مختلف از جمله: کمدها، جاکفشی، کابینت ها، قفسه ها، سطوح فلزی، پارتیشن ها و غیره به دلخواه و با رنگ ها و طرح های جذاب استفاده کرد. شابلون ها و غلطک های طرح دار این امکان را برای افراد ایجاد می کند تا خلاقیت و هنر خود را چاشنی این کار کنند و اثری خاص و متفاوت را پدید آورند.

نقاشی ساختمان با غلتک طرح دار

مزیت های غلطک های طرح دار در نقاشی ساختمان

علاوه بر تنوع طرح و هزینه مناسب ، غلطک های طرح دار سرعت اجرای کار را بالا می برد، از طرفی هیچگونه بی نظمی و کثیفی در حین انجام کار در محیط مشاهده نمی شود. کار اجرایی نسبت به کار با قلم مو تمیز تر و یکنواخت تر است، ضمن اینکه زیبایی کار نیز بیشتر و چشم نواز تر نیز می باشد. اگر هر زمان از طرح مورد نظر خسته شدید خیلی راحت و بدون دردسر می توانید با دیوار را رنگ کنید و طرح را بپوشانید و طرح دیگری اجرا کنید.

نقاشان ساختمان رنگارنگ طرح های اجرایی زیادی در پرونده کاری خود ثبت کرده اند که ذوق و هنر خلاقانه خود را در اجرای این کارها به نمایش گذاشته اند. با مشاهده طرح های اجرایی این هنرمندان نقاش می توانید با خیالی آسوده کار نقاشی و مشاوره طراحی را به عهده این عزیزان بگذارید و انتخاب هوشمندانه خود خرسند باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ

 

آمنه ظریفی

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران