دریافت قیمت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

نقاشی ساختمان یکی از روش های پیشنهادی بسیار عالی برای تغییر فضای داخلی و نمای بیرون ساختمان به شمار می رود. با استفاده از رنگ های جدید و ابزارآلات پیشرفته ای که امروزه وارد صنعت نقاشی ساختمان شده است تحولی بسیار بزرگ و چشمگیر در این هنر بوجود آورده است. تنوع زیاد و کیفیت بالای رنگ ها و تکنیک های به روز، باعث شده نقاشی ساختمان طرفداران بیشتری جذب کند و جایگاه و محبوبیت خود را پر قدرت تر از گذشته در بین افراد حفظ و اثبات کند. یکی از ابزارهای جدیدی که در حال حاضر برای نقاشی ساختمان استفاده می شود غلطک است. غلطک طرح دار به دلیل ویژگی های خوبی که دارد جایگزین مناسبی برای قلم مو است. کار با غلطک طرح دار خیلی سریع تر و آسان تر انجام می شود و سطوح بیشتری را پوشش می دهد و علاوه بر آن بسیار تمیزتر اجرا می شود و هیچ گونه ردی از غلطک بر روی دیوار باقی نمی ماند به همین دلیل غلطک گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی دیوارها و حتی سقف است.

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

نقاشی ساختمان رنگارنگ در کنار سایر خدمات و تکنیک های نقاشی، از غلطک طرح دار که به دلیل زیبایی کار و تنوع زیاد بسیار پر طرفدار می باشند، نیز استفاده می کند. نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار یکی از روش های نوین در هنر نقاشی ساختمان است که علاوه بر زیبایی و کیفیت به لحاظ قیمت نسبت به سایر ملزومات زیباسازی فضا مقرون به صرفه تر است.

 

انواع غلطک های نقاشی ساختمان

غلطک ابزاری برای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان است، که مانند قلم مو در اندازه‌ ها و جنس‌ های مختلف تولید می‌شود. غلطک شامل یک استوانه پوشش دار و همچنین یک دسته است، که با کمی پیچ و خم به هم متصل هستند. برای آغشته کردن سطح پوشش غلطک که مانند قلم مو با توجه به نوع رنگ و کاربرد آن متفاوت است، سینی مخصوصی در نظر گرفته شده است.

غلطک ها در۴ نوع مختلف در بازار یافت می شوند که هر غلطک مخصوص رنگ خاصی است:

  • غلطک های رنگ پلاستیک که قطر آن بزرگتر از غلطک رنگ روغنی است.
  • غلطک های رنگ روغنی که قطر کمتری دارند.
  • غلطک های رنگ اکریلیک که ما بین این دو نوع قرار می گیرند یعنی نه قطر بزرگ و نه قطر کوچک، بلکه متوسط هستند.
  • غلطک های مخصوص پتینه کاری و رنگ های بر جسته طرح دار.که بسیار پر طرفدار هستند.

 

نحوه ی نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

اگر مایلید دیوارهای خانه یا محل کارتان ساده نباشد و جلوه ای متفاوت داشته باشد، نقاشی با غلطک طرح دار یک پیشنهاد عالی برای شماست. نقاشی با غلطک طرح دار جایگزین مناسبی برای کاغذدیواری نیز محسوب می شود. اگر قصد دارید خودتان وارد عمل شوید و در محیط اطراف خود تنوع ایجاد کنید، بسیار تحسین برانگیز است. اما قبل از هر اقدامی بهتر است دقت داشته باشید که نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار بسیار حساس تر از نقاشی با غلطک های ساده است و ظرافت های خاصی دارد. اگر ما را تا پایان همراهی کنید نکات لازم در رابطه با استفاده از غلطک طرح دار را به شما گوشزد می کنیم.

 

آشنایی با غلطک های طرح دار

غلطک طرح دار از یک مخزن و دوغلطک تشکیل شده است. یک غلطک ساده و دیگری غلطک طرح دار می باشد. مکانیزم عمل غلطک به این شکل است: به کمک غلطک ساده داخل مخزن رنگ قرار می گیرد. بعد از اینکه طرح مورد نظر خود را انتخاب کردیداز سالم بودن غلطک اطمینان حاصل کنید.غلطک طرح دار و غلطک ساده باید بهم چسبیده باشند و به راحتی روی سطح حرکت کنند. در نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار باید قبل از اجرای طرح رنگ آمیزی معمولی به عنوان زیر کار انجام شود و بعد از خشک شدن رنگ، کار نقاشی با غلطک طرح دار اجرا شود. در این مرحله وقتی غلطک ها را آماده و به رنگ آغشته کردید غلطک را بر روی کاغذ به حرکت در آورید تا رنگ اضافه روی غلطک پاک شود و لک های باقی مانده بر روی سطح مورد نظر باقی نماند.

همانطور که گفته شد نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار بسیار حساس است و هنگام اجرا باید به این نکته مهم توجه کنید که طرح های هر ردیف به یک شکل و با فاصله مناسب در کنار هم قرار گیرند. برای راحتی این کار به شما توصیه می کنیم که بر روی غلطک یک علامت بذارید و در هر ردیف که از آن علامت کارتان را شروع کنید تا طرح ها در یک ردیف و هماهنگ قرار گیرند.

اگر برای اولین بار است که از غلطک طرح دار استفاده می کنید بهتر است قبل از اجرا بر روی سطوح اصلی، چندین بار کار با غلطک طرح دار را امتحان کنید چون اگر در حین کار غلطک ناگهان سر بخورد رنگ بر روی دیوار پخش می شود و کارتان خراب می شود.

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

مهم ترین نکته در استفاده از غلطک طرح دار

نکته مهمی که لازم است هنگام کار با غلطک طرح دار رعایت کنید این است که سطح را از بالا تا پایین در یک مرحله رنگ آمیزی کنید. به هیچ عنوان از پایین به بالا شروع به رنگ آمیزی نکنید. حتما کار باید یکسره از بالا به پایین و بصورت عمودی انجام شود. اگر کار را تا نصفه رها کنید در وسط کار سایه ایجاد می شود و کار اصلا یکدست به نظر نمی رسد و باعث می شود از زیبایی کار کاسته شود. نکته دیگری که لازم است قبل از کار با غلطک طرح دار بدانید این است که دقت کنید جهت میله غلطک در همه ی ردیف ها به یک سمت باشد زیرا اگر یک ردیف را با یک جهت و ردیف بعدی را با جهت دیگر رنگ آمیزی کنید باعث ایجاد سایه هایی بر روی دیوار می شود و این کار کیفیت کار را پایین می آورد. کار با غلطک طرح دار پیچیدگی ها و ظرافت های خاصی دارد. اگر وسط کار غلطک از دستتان سر بخورد کل کارتان از بین می رود.

در کار با غلطک طرح دار بخصوص طرح های درشت حتماً با ظرافت و حساسیت بیشتر کار کنید تا نظم کار و زیبایی آن از بین نرود. اما اگر مطمئن نیستید که بتوانید نقاشی با غلطک طرح دار را درست و با ظرافت اجرا کنید بهتر است کار را به نقاشان و استادکاران آرتا بسپارید تا طرح انتخابی خود را با کیفیت و ظرافت تمام مشاهده کنید و ا زیبایی آن لذت ببرید.

 

مزایای استفاده از غلطک های طرح دار در نقاشی ساختمان

  • استفاده از غلطک طرح دار سرعت کار را تا حد زیادی بالا می برد.
  • حجم زیادی از کار را می توان در مدت زمان کوتاهی انجام داد.
  • نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار ماندگاری بیشتری نسبت به کاغذ دیواری دارد و همینطور به لحاظ قیمت مناسبتر از کاغذ دیواری است.
  • غلطک طرح دار دارای طرح های بسیار متنوعی هستند.
  • هنگام اجرای طرح با غلطک طرح دار هیچگونه بهم ریختگی و آشفتگی در محیط بوجود نمی آید.
  • نقاشی با غلطک طرح دار نسبت به قلم مو بسیار یکنواخت و تمیز تر اجرا می شود.
  • یکی از مزایای دیگر استفاده از غلطک های طرح دار در نقاشی ساختمان این است که هر زمان از طرح اجرا شده خسته شدید به راحتی و بدون دردسر می توانید روی سطح را رنگ آمیزی کنید.

 

معایب نقاشی ساختمان با غلطک های طرح دار

به طور کلی نمی توان عیب قابل توجهی برای غلطک های طرح دار درنظر گرفت جز اینکه با غلطک های طرح دار نمی توان کنار و گوشه های کار را کامل رنگ آمیزی کرد. اما اگر اجرای کار را به نقاشی ساختمان رنگارنگ بسپارید استادکاران باتجربه آرتا بسیار هنرمندانه و با ظرافت با استفاده از قلم مو و کرافت ضعف های کار را از بین می برند و کاری منسجم و یکپارچه را ارائه می دهند.

 

از غلطک های طرح دار بر روی چه سطوحی می توان استفاده کرد

دراستفاده از غلطک های طرح دار محدودیت خاصی وجود ندارد و تقریبا برای اکثر فضاهای داخلی قابل اجرا می باشد. غلطک های طرح دار دارای طرح های بسیار متنوع از ساده تا برجسته، طرح های ریز ودرشت هستند که انتخاب های زیادی را پیش روی شما می گذارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و ابعاد اتاق ها طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. حتی می توانید از غلطک تنها برای قسمت هایی از فضا بهره بگیرید. بعنوان مثال طرح های درشت برای فضای پشت تلویزیون انتخاب شایسته ای بنظر می رسد که درصورت نورگیربودن و بزرگ بودن فضا می توانید رنگ های تیره را به کار بگیرید و زیبایی خاصی در محیط ایجاد کنید. علاوه بر دیوار ها از غلطک های طرح دار می توانید برروی سطوح دیگری مانند کمد، جا کفشی، کابینت، قفسه و دیگر وسایل استفاده کنید و از خلاقیت خود لذت ببرید.

نقاشی ساختمان رنگارنگ

قیمت اجرای نقاشی ساختمان با غلطک های طرح دار

معمولا قبل از اجرای کار نقاشی ساختمان نمی توان قیمت تمام شده کار را اعلام کرد. در اجرای کار غلطک های طرح دار قیمت کار بسته به متراژ و طرح انتخابی متفاوت است . البته کار با غلطک های طرح دار به دلیل ظرافت ها و پیچیدگی هایی که دارد نسبت به غلطک های ساده قیمت بالاتری دارد. اما اگر دیوارهای مورد نظر شما نیاز به زیرکاری نداشته باشد هزینه کار اجرایی مناسب تر تمام می شود. اگر مایلید فضای زندگی و محیط کار خود را با استفاده از غلطک های طرح دار جانبخش و دل انگیز جلوه دهید با نقاشی ساختمان رنگارنگ تماس بگیرید تا پس از بازدید رایگان شما را در انتخاب طرح های مناسب راهنمایی کنند و قیمت نهایی کار را تعیین کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ

 

نویسنده: آمنه ظریفی

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران

فروش غلطک طرح کاغذدیواری

فروش غلطک طرح کاغذدیواری