نقاشی ساختمان در سعادت آباد تهران

سعادت آباد که در منطقه 2 شهرداری پایتخت و در شمال غرب تهران واقع شده است یکی از محلات لوکس تهران محسوب می شود. این منطقه از شمال به کوی فراز، ازشرق به بزرگراه چمران، از جنوب به شهرک غرب، از شمال غرب به فرحزاد و از شمال شرق به اوین منتهی می شود. سعادت‌ آباد از محله ‌های شناخته شده و نسبتا مرفه تهران است که در سال ‌های اخیر رشد زیادی پیدا کرده است.

خیابان های پهن و عریض، امکانات مناسب، دسترسی خوب به بزرگراه ‌ها، از جمله ویژگی‎‌ های این منطقه است و سبب رشد جمعیت در این محله شده است. بزرگترین و مدرن ترین هتل پنج ستاره ایران (هتل اسپیناس پالاس) در ضلع شمالی میدان بهرود و در شمال سعادت آباد قرار دارد. همینطور مشهورترین مراکز تجاری و مراکز خرید تهران در این محله قرار گرفته و سبب جذب خریداران زیادی از سایر محلات تهران به سعادت آباد شده است.

نقاشی ساختمان سعادت آباد

نقاشی ساختمان سعادت آباد

محله سعادت آباد دارای بافت شهری مدرن می باشد و تمام استانداردهای جدید شهری در سایر خیابان های این محله اجرا شده اند. غالب برج ها و ساختمان های سعادت آباد کمتر از ۲۰ سال قدمت دارند و اکثر کارشناسان ملک، معتقدند که متریال بکار رفته در ساختمان های این محله بسیار مرغوب و استاندار هستند و همین امر بین ساخت و ساز سعادت آباد با سایر محلات تهران تفاوت ایجاد کرده است.

گرایش نقاشی ساختمان سعادت آباد

نقاشی ساختمان در سعادت آباد نیز باید مانند بافت ساختمان های محله خاص و منحصر به فرد باشد تا این یگانگی همچنان در بین محلات دیگر حفظ شود. ساکنین این محله که اغلب از قشر مرفه هستند، برای فضای داخلی آپارتمان، به رنگ های کلاسیک گرایش بیشتری دارند. کارشناسان رنگ شرکت نقاشی ساختمان رنگارنگ رنگ سال را پیشنهاد خوبی برای فضای داخلی می داند. هرچند ممکن است رنگ آبی کلاسیک از نظر بعضی افراد گزینه مناسبی برای نقاشی دیوار نباشد اما اساتید نقاش ما در شرکت رنگارنگ به گونه ای متفاوت این رنگ را اجرا خواهند کرد.

به اینصورت که در کنار این رنگ، از سایه های آبی و یا کاغذ دیواری های مدرن استفاده می کنند و فضای فوق العاده لوکس و لاکچری را ایجاد می کنند. هنرمندان و اساتید با تبحر شرکت نقاشی ساختمان رنگارنگ علاوه بر خدمات نقاشی از کاغذ دیواری، پتینه کاری، آینه کاری و خدمات دیگر برای زیباسازی فضاهای داخلی و نماهای بیرونی مدد می گیرند.

نقاشی ساختمان با رنگارنگ

تمامی رنگ ها و کاغذ دیواری ها کاربردی شرکت نقاشی ساختمان رنگارنگ از بهترین و با کیفیت ترین برندهای دنیا می باشد که خدمات ارایه شده توسط این شرکت معتبر، کاملاً تضمینی است.

تیم حرفه ای و هنرمند شرکت رنگارنگ متشکل از مشاوران، کارشناسان رنگ و اساتید نقاشی ساختمان، توانسته اند رضایت تمامی شهروندان تهرانی متقاضی نقاشی ساختمان را به نحو احسن جلب نمایند. نقاشی مدرن ساختمان های محله های مرفه و اعیانی تهران از جمله هنر های رنگارنگی ها است که هر آنچه از زیبایی را که در تصور خود دارید به شما همراهان گراهی ارائه خواهد نمود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ