قیمت نقاشی ساختمان در تهران با رنگارنگ

قیمت نقاشی ساختمان را نمی توان برای همه ساختمان ها کلی برآورد کرد. قیمت ها با توجه به نوع رنگ نقاشی ساختمان، نوع اجرا، متراژ سطوح و تعداد استادکاران و نقاشان همراه سنجیده می شود. خدمات نقاشی ساختمان رنگارنگ پس از بازدید از محل و نوع رنگ هایی که تمایل دارید اجرا شوند به شما بهترین پیشنهادات رنگی و قیمت نقاشی ساختمان را خواهند گفت. دقت داشته باشید برای نقاشی ساختمان مناطق مختلف تهران نیز قیمت ها متفاوت هستند.

در صورتی که از دسترس دور باشید، کارشناسان رنگارنگ با تصاویری که در واتس اپ برایشان ارسال می کنید می توانندهزینه نقاشی ساختمان را برآورد کنند. با رنگارنگ همراه باشید.

قیمت نقاشی ساختمان

به طور کلی می توان گفت قیمت رنگ روغن به ازای هر متر مربع 15.000، قیمت اجرای رنگ پلاستیک 8.000 تومان، رنگ اکریلیک 10.000 تومان، می باشند. البته این برآورد قیمت (1398) در سال های دیگر ممکن است دستخوش تغییرات افزایشی یا کاهش شوند که هیچ چیزی در این زمینه قابل پیش بینی نخواهد بود. ممکن است با رونق اقتصادی و بهبود اوضاع تورم این قیمت ها با کاهش روبرو شود و یا در شرایط عکس، روند افزایشی پیدا کند. علاوه بر این چیزی که در دستمزد نقاشی ساختمان بسیار مؤثر است متراژ دیوار ها و سقف است. در ساختمان های مختلف با توجه به متراژ نرخ رنقاشی ارائه می گردد. همچنین پیمانکار نیز دستمزدی دارد که علاوه بر رنگ، دستمزدی بابت اجرای رنگ باید پرداخت شود که البته رنگارنگ با توجه به شرایط مشتری سعی بر آن دارد تا بهترین ها را به مشتریان ارائه نماید. نگران قیمت ها نباشید.

قیمت نقاشی ساختمان در شمال تهران

قیمت نقاشی ساختمان در شمال تهران

قیمت نقاشی ساختمان در مناطق شمال تهران

مناطق شمالی، جنوبی، غربی، شرقی و مرکز تهران دارای بافت های مختلف شهری از قدیمی و سنتی تا لوکس و مدرن هستند که برای تعیین هزینه نقاشی ساختمان باید وضعیت ساختمان و نیاز آن را در نظر گرفت. قیمت نقاشی ساختمان در شمال تهران در محله های نیاوران، جردن، سعادت آباد، زعفرانیه هرگز با محله های دروازه غار، نازی آباد، مولوی، شوش، تختی و غیره قابل مقایسه نیست. رنگ هایی که برای نواحی شمال تهران به کار می رود از جهت ماندگاری، دوام، قابلیت های شستشو، عایق، ضد ضربه بودن و ثبات رنگ در حد اعلایی قرار دارند و بگونه ای باید اجرا شوند که جلال و شکوهی با بنا بخشند که همچون کاخ های اشراف زادگان در دل محله های بالاشهر تهران خود نمایی کنند. از این رو مالکان این ساختمان ها هیچ مشکلی با قیمت نقاشی ساختمان در رده های بالا ندارند و تنها به کیفیت و زیبایی اهمیت می دهند.

همچنین هنری که در نقاشی این مناطق مورد استفاده قرار می گیرد از نوع پتینه کاری نیز می توان باشد که به زیبایی فضای مدرن و کلاسیک را به وجود خواهد آورد. این پدیده خلاقو دوست داشتنی نه تنها سطوح را زیبا می سازد بلکه روی وسایل و دکوراسیون منزل نیز قابل اجرا است. تنوع و طرح های پتینه به قدری بالا است که می توان غیر منتظره و تعریف نشده ترین طرح ها را با پتینه کاری خلق کرد. از این رو دستمزدی که بابت پتینه به استادکاران حرفه ای پرداخت می شود بسیار ناچیز و منصفانه خواهند بود. علاوه بر آن ساختمان های نوساز دیوارهای صاف و بدون ایرادی دارند که زحمتی برای استادان نقاشی رنگارنگ نخواهد داشت و تنها با آماده کردن زیر کار و اجرای آن می توانند نقاشی را شروع کنند.

قیمت نقاشی ساختمان در مناطق جنوب تهران

ساختمان هایی که در جنوب تهران واقع هستند در واقع بافت قدیمی و فرسوده هستند که اغلب خانه ها، قبل از اجرای رنگ نیاز به بازسازی و مرمت دارند. هزینه ای علاوه بر قیمت نقاشی ساختمان باید صرف مرمت و ترمیم دیوارهای فرسوده شود. نقاشان رنگارنگ همه تلاش خود را می کنند تا با کمترین هزینه نقاشی ساختمان بهترین خروجی رابه مشتریان خود در جنوب تهران ارائه نمایند. از این رو می توان با بازسازی ساختمان های قدیمی و اجرای رنگ، خانه ای زیبا در تهران داشت که تا سال ها نیازی به رنگ و نظافت نداشته باشد. رنگ هایی که در نقاشی ساختمان جنوب تهران به کار می رود باید ارزان و قابل پرداخت باشد. از این رو با مشورت دو طرف قرارداد رنگ ساختمان انتخاب می شود و با توجه به نیاز های پیش زمینه، اجرا شود.

قیمت نقاشی ساختمان در جنوب تهران

قیمت نقاشی ساختمان در جنوب تهران

هزینه نقاشی ساختمان در محله های مستعد آلودگی در تهران

ساختمان هایی که در معرض آلودگی هوا و هوای سمی قرار دارند، جرم، چربی، آلودگی بسیاری را به لایه های نمای خود راه داده اند که قبل از اجرای رنگ باید دیوارها به کلی نظافت شوند تا هیچ جرم و لکی باعث بی کیفیت شدن رنگ اجرایی نشود. دردسر نقاشی ساختمان هایی به دین گونه کار دشواری است که نقاشان ساختمان برای نقاشی نمای ساختمان، قیمت های متفاوتی را با توجه به دردسر و زحمتی که دارند برآورد می کنند. دستمزد نقاشی ساختمان برای این ساختمان ها کمی بالا است اما با اجرای رنگی که رنگارنگ دارد می توانید تا مدت ها از اجرای رنگ مجدد بی نیاز شوید و ساختمان نمای زیبای خود را حفظ کند.

کمترین قیمت نقاشی ساختمان

در صورتی که کمترین هزینه نقاشی ساختمان را در اینترنت سرچ می کنید مراقب باشید تیم های نقاشی که به شما پیشنهاد داده می شوند معتبر باشند و مجوز های کسب و کار را در سایت ارائه داده باشند. زمانی که نقاشان یک مجموعه وارد منزل و حریم خصوصی شما می شوند باید افراد امین و درستکاری باشند که در مقابل اموال شما، همچون اموال خود رفتار کنند و از هیچگونه همکاری وهمراهی دریغ نکنند. هرگز برای نقاشی ساختمان به دنبال کمترین قیمت نقاشی ساختمان نباشید، بلکه بهتر است کیفیت و رضایت مشتریان را بررسی کنید. رنگارنگ با استفاه از استادکاران حرفه ای و افراد خبره خدمات نقاشی را در سراسر تهران بدون هیچ محدودیتی ارائه می نماید تا زندگی رنگین به شما و همراهانتان ارائه نماید.

 

لیست قیمت نقاشی ساختمان رنگارنگ

لیست قیمت نقاشی ساختمان رنگارنگ

حسین پور

09123641391