خدمات نقاشی ساختمان و محل کار در اندیشه و شهریار

نقاشی ساختمان در غرب تهران یکی از پر متقاضی ترین خدمات ساختمان محسوب می شود که در فصول مختلف خانه های آپارتمانی یا ویلایی را متناسب با نوع نیاز ساختمان در شهریار و اندیشه نقاشی می نماییم ما در تیم نقاشی ساختمان رنگارنگ بر انیم با توجه به موقعیت و منطقه و وضع اقتصادی افراد بهترین قیمت های نقاشی ساختمان را در شهریار و اندیشه ارائه دهیم تا هیچ خانه ای از ثروت زیبایی بی بهره نماند.

زیبایی ساختمان چه در نقاشی نما و چه در نقاشی دکوراسیون داخلی در روحیه ساکنین تاثیر بسزایی دارد. از این رو رسالتمان در نقاشی ساختمان رنگارنگ، ایجاد حس مثبت و رضایت در دل شما همراهان همیشگی است.

رنگ های مناسب نقاشی ساختمان

برای اغلب ساکنین این منطقه بهتر است از رنگ هایی با قیمت متوسط استفاده کرد که کارآیی بالایی هم دارد. افرادی که در غرب تهران در منطقه شهریار و اندیشه ساکن هستند مردمان خونگرم و عاشق هنری هستند که در دل سر سبزترین منطقه تهران زندگی می کنند. می توانیم به عنوان بهترین پیشنهادات رنگی در این مناطق استفاده از رنگ های پلاستیک، روغنی و اکریلیک را پیشنهاد دهیم تا برای سقف، پارکینگ، راه پله، مشاعات و دیوار های داخلی و نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.

  • بهتر است از رنگ پلاستیک برای نقاشی سقف و سطوحی که رفت و آمد کمتری در نزدیگی آن است استفاده شود.
  • از رنگ های روغنی برای اتاق کودک بازیگوشی که دائما در حال تحلیل دنیای بیرون است و دستاورد های ناب خود را با تصویر سازی بر روی دیوار نمایان می کند استفاده کنید. مادرانِ جان، زیاد حوصله جمع کردن اثاثیه را ندارند تا باز دست گل این کوچولوهای دوست داشتنی را از روی دیوار بزدایند و رنگی مجدد بزنند. رنگ های روغنی قابل شستشو و نظافت بوده و بهتر است از نمونه رنگ هایی که قابلیت شستشوی 100 در صد دارد استفاده شود.
  • استفاده از رنگ های اکریلیک برای نقاشی داخل و نمای ساختمان شهریار و اندیشه توصیه می شود. می توانید از طرح و رنگ های مختلف متناسب با نمای کلی محله، برای نقاشی نمای ساختمان استفاده کرد. برای هال و پذیرایی نیز با توجه به رنگ پرده ها، مبلمان و دیگر اثاثیه رنگ مورد نظر را اجرا کرد.
    در نظر داشته باشید این رنگ ها با توجه به خدماتی که به شما ارائه می دهند هزینه اجرای بسیار کمی دارند. قیمت ها با تواقفی میان نقاشی ساختمان رنگارنگ و مشتری مقطوع می شود که دو طرف قرار داد راضی باشند و کار انجام شود.

"<yoastmark

قیمت نقاشی ساختمان در اندیشه و شهریار

همانطور که گفته شد همواره سعی بر ان داریم که بهترین رنگ ها را با مناسب ترین قیمت برای نقاشی ساختمان اندیشه و شهریار برآورد سازیم. قیمت کلی که برای رنگ ها در نظر گرفته شده است به شرح زیر است(1398):

  1. رنگ روغن با حداقل قیمت به ازای هر متر مربع 14000 تومان و حداکثر 21000 تومان است.
  2. رنگ پلاستیک حداقل قیمت به ازای هر متر مربع 9000 تومان و حداکثر 12000 تومان است.
  3. رنگ اکریلیک حداقل قیمت به ازای هر متر مربع 12500 و حداکثر 21000 تومان است.

از این رو قیمت رنگ نقاشی ساختمان متناسب با متراژ ها، هزینه دستمزد پیمانکار و اجرا و نوع رنگ بستگی دارد. ما در تیم نقاشی رنگارنگ بر آنیم تا رضایت همه مشتریان را به گونه ای جلب کنیم که بهترین ها با مناسب ترین قیمت ها ارائه شود.

 

 

نقاشی ساختمان رنگارنگ

طبق سوابق کاری دیرینه ای که در زمینه نقاشی ساختمان داریم، مشتریانی با درآمد متوسط از منطقه شهریار و اندیشه تقاضای نقاشی ساختمان را داشته اند. از این رو با توجه به افزایش تقاضا کد اندیشه و شهریار به گونه ای فعال باز شده است و خدمات را با بهترین رنگ ها که با دوام و با کیفیت هستند اجرا می کنیم. بهترین خدمت به ساکنین غرب تهران مشاوره ها و راهنمایی هایی است که قبل از انتخاب رنگ داده می شود.

می توان در برخی موارد قبل از انتخاب رنگ نمای ساختمان و رنگ داخل ساختمان، پیشنهاد بازسازی دیوار های قدیمی و فرسوده را داد تا رنگ با دوام و کیفیت بیشتر اجرا شود و نتیجه کاری چیزی فراتر از حد تصور گردد. زیرا بازسازی ساختمان با نقاشی ساختمان به گونه ای خواهد بود که افراد تا سال ها به فکر تغییرات داخلی و یا دل زده از معماری ساختمان نشوند. این هنر نقاشی ساختمان رنگارنگ است که از معماری های فرسوده هم ساختمان های زیبا و دوست داشتنی بسازیم.

نقاشی ساختمان رنگارنگ

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ