نقاشی ساختمان مدرن با تیم نقاشی ساختمان رنگارنگ

نقاشی ساختمان مدرن شما را یاد چه چیزی می اندازد؟ ساختمان مدرن چه نوع ساختمانی است که نوع نقاشی خاص داشته باشد؟ آیا نقاشی ساختمان مدرن گونه ای جدید از انواع روش های نقاشی ساختمان است که باید آن را آموخت؟ در چه بخش هایی از شهر نقاشی ساختمان مدرن استفاده می شود؟ و صد ها سوال دیگر که ممکن است با شنیدن این موضوع بیان شود. نقاشی ساختمان رنگارنگ به شما صفر تا صد این موضوع را خواهد گفت.

نقاشی ساختمان مدرن در تهران

نقاشی ساختمان مدرن محله های شمال تهران

آیا تا کنون سری به بخش های شمال تهران زده اید؟ از ساختار و بافت جدید محله های اصیل و قدیمی اطلاع دارید؟ آپارتمان های مدرن و ساختمان های لوکس را در دل نیاوران، زعفرانیه، سعادت آباد، ولنجک، قیطریه، امانیه و غیره دیده اید؟ نقاشی ساختمان مدرن شیوه ای از نقاشی کلاسیک، لوکس و اشرافی است که برای بناهای فاخر در نظر گرفته می شود. نقاشی ساختمان مدرن کار هر نقاشی نیست زیرا دیدن پیچ و خم و قوس بنای چنین ساختمانی یک فرد معمولی را مات خود خواهد کرد که به خود خواهد لرزید که چطور چنین معماری را باید زینت بخشد؟ اساتید خبره و حرفه ای با دیدن ساختمان های لاکچری بر سر ذوق خواهند آمد و در اولین نگاه رنگ و طرح نهایی را در ذهن خود پیاده سازی می کنند.

این هنر اساتید حرفه ای ساختمان است که در آنی تصویر پردازی می کنند و نتایج را به مشتری ارائه می کند تا با همفکری و مشورت کار را شروع کنند. برای شروع نقاشی ساختمان مدرن ساختمان اگر به شرکت معتبر نقاشی ساختمان در تهران مراجعه کرده باشید در کار اساتید نقاش هیچ شکی نکنید که ایشان به گونه ای شایسته برترین ها را به شما هدیه خواهند داد که تا کنون چنین شگفت زده نشده باشید.

نقاشی ساختمان مدرن در تهران

انواع نقاشی ساختمان مدرن در تهران

با توجه به نوع معماری بنا می توان نوعی از نقاشی ساختمان را ارائه داد. نقاشان ساختمان رنگارنگ برای این مهم پتینه کاری، استفاده از کاغذ دیواری، نقاشی ساختمان با رنگ های بافت دار و تنوع رنگی اعیانی را توصیه می کنند.

  • پتینه کاری هنری در نقاشی ساختمان است که با ترکیب رنگ های درجه 1 به گونه ای خاص، ساختمان شما را متحول خواهد کرد. خانه ای را که سال ها است در آن زندگی می کنید بعد از اجرای پتینه هرگز نخواهید شناخت. با استفاده از ذوق و خلاقیت نقاشان رنگارنگ بدون ایجاد کوچکترین تغییری در جابجایی دکوراسیون داخلی می توانید منزلی متفاوت داشته باشید. پتینه را با نام هنر کهنه کاری میشناسند که به راحتی روی انواع متریال سنگ، چوب، گچ، سرامیک و غیره قابل اجرا است. می توان دیوار، ستون سقف و حتی اثاثیه منزل را با پتینه به زیبایی آراسته نمود و ساختمانی همچون شاهزادگان اروپایی داشته باشید. رنگ هایی که در پتینه استفاده می شوند هیچ محدودیتی در طیف رنگی ندارند و می توان از هیچ به هر طرحی رسید. کافی است بگویید چه طری مد نظر دارید. حتی طرح هایی که تا کنون اجرا نشده است را می توانید به گونه ای اختصاصی برای اولین بار در جهان در ساختمان خود داشته باشید. از این چه بهتر؟
  • استفاده از کاغذ دیواری های مرغوب در کنار نقاشی ساختمان به عنوان بهترین پیشنهاد رنگارنگ است که می توان با طرح های متنوع و جذاب، هارمونی رنگ و همخوانی را میان اثاثیه و رنگ دیوار ایجاد کرد. از این رو می توانید کاغذ دیواری را با رنگ پرده، فرش، مبلمان، کوسن ها و غیره ست نمود. اخیرا کاغذ دیواری های مقاوم، ضد ضربه، عایق حرارت و سرما وارد بازار شده اند که نه تنها به زیبایی ساختمان کمک می کنند بلکه از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می نمایند.
  • استفاده از رنگ های بافت دار یا نقاشی های طرح دار در نقاشی ساختمان مدرن کاربرد های بسیار دارد. می توانید با استفاده از رنگ های متنوع، الیاف و شابلون های مختلف بر روی دیوار منزل یا محل کار هر طرحی را که بخواهید نقش بندید. الیاف های رنگی کمک می کنند تا دیوار ها از سادگی و خامی دور شوند و حس زندگی و طبیعت را به آن ببخشید. همچنین استفاده از شابلون کمک می کند همچون کاغذ دیواری سبک و اثر منحصر به خود را بر روی دیوار داشته باشید. این شابلون می تواند قالبی از یک گل، بوسه، برگ، طرح های اسلیمی و حتی لوگو سازمانی باشد. از این رو آنچه را که برای اولین بار می خواهید نیز در نگاه نقاشان رنگارنگ بی جواب نخواهد ماند. قطعا خروجی های شیکی را به دست خواهید آورد.

قیمت نقاشی ساختمان مدرن در تهران

نمیتوان قیمت مقطوعی را برای انواع سبک نقاشی ارائه داد. اما با توجه به نوع رنگ انتخابی در ابعاد متر مربع قیمت داد در متراژ کل محاسبه شود. اما در نهایت انچه را که متقاضیان نقاشی ساختمان مدرن باید بپردازند:

  1. قیمت رنگ
  2. نوع اجرا
  3. متراژ سطوح
  4. تعداد اساتید نقاش و همکاران
  5. قیمت کاغذ دیواری و اجرا
  6. در صورت وجود، کناف کاری و سایر ابزارهای تزئینی
قیمت نقاشی ساختمان مدرن

قیمت نقاشی ساختمان مدرن

در محاسبه نقاشی ساختمان مدرن تاثیر بسزایی دارند. از این رو می توانید با تماس به مشاوران فروش رنگارنگ و یا ارسال تصویر دیوار ها در واتسپ برآوردی از قیمت ها داشته باشید تا با اطلاعات بیشتر اقدام به نقاشی ساختمان نمایید. اما در کل به شما مخاطبان گرامی توصیه می کنیم در صورتی که کار 100 می خواهید و خروجی همه چیز تمام را انتظار دارید بهتر است نگران هزینه های اجرایی نداشته باشید بنا به چند دلیل:

آنچه را که امروز با هزینه های بالا صرف می کنید تا سال ها ماندگار خواهد بود و ساختمان به زیبایی روز اول ظاهر خود را حفظ خواهد کرد.

نقاشی ساختمان مدرن به افزایش قیمت فروش و اجاره ملک کمک می کند تا به عنوان یک آپشن این زیبایی را معرفی کنید که طرفداران بسیار نیز دارد.

در برخی نمونه رنگ ها، ساختمان این قابلیت را پیدا می کند که از اتلاف انرژی جلوگیری کند و با کمترین مصارف برقی و گازی ساختمان سرد یا گرم در فصل داشته باشید.
آنچه را که از زیبایی به شما هدیه می دهیم با کمترین قیمت ها محاسبه خواهد شد تا جمع خانواده رنگارنگ بیش از پیش رنگین و صمیمی باقی بماند و باز هم در فرصتی سراغی از یکدیگر بگیریم.

 

نقاشی ساختمان رنگارنگ

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ