نقاشی ساختمان پونک تهران

اگر چه نام محله پونک در لیست محلات منطقه دو تهران قرار دارد اما بخش عمده این محله در منطقه 5 واقع شده است. محله پونک در شمال غربی استان تهران قرار گرفته. پونک از روستاهای قدیمی تهران بوده و به علت فراوان بودن پونه در این منطقه، به پونک معروف شده است. در این مقاله رنگارنگ قصد دارد هر آنچه در مورد نقاشی ساختمان پونک می خواهید بدانید را در اختیارتان قرار دهد. با ما همراه باشید.

نقاشی ساختمان پونک

محله پونک دارای ساختمان ها و آپارتمان های نوساز زیادی است و به علت امکانات رفاهی خوب منطقه و قرار گرفتن در شمال کلان شهر تهران، قیمت مسکن در پونک نسبتا بالا است. بنابراین نقاشی ساختمان در این محله نیز به همان نسبت هزینه در بردارد. البته هزینه ها بسته به متراژ خانه، نوع و سبک نقاشی، رنگ های بکار رفته، استفاده از ملزومات دیگر مثل: آینه کاری، پتینه کاری و یا کاغذ دیواری متفاوت است.

شرکت نقاشی ساختمان رنگارنگ یکی از شرکت های برجسته و خوشنام در ارائه خدمات نقاشی ساختمان است، در کنار نقاشی خدمات دیگری نظیر پتینه کاری، کاغذ دیواری و آینه کاری را نیز بنا به خواسته متقاضیان اجرا می کند. معمولا ساختمان ها و آپارتمان های مناطق بالا شهر از متریال مرغوب و با کیفیت ساخته شده اند و در طراحی داخلی و نمای بیرونی آن ها نیز باید از مواد با کیفیت استفاده شود و همین کیفیت بالا باعث جذاب تر شدن و زیبایی بیشتر بنا می شود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که علاوه بر مواد درجه یک، اجرای آن توسط افراد ماهر و با تجربه بسیار اهمیت دارد.

نقاشان و اساتید شرکت نقاشی ساختمان رنگارنگ با دارا بودن تجربه بالا و اجراهای موفق در کار نقاشی ساختمان، توانسته اند کیفیت وزیبایی را به متقاضی هدیه کنند. امروزه بدلیل گسترش و فراوانی رنگ ها و ابزارهای زیباسازی و وارد شدن هنرهای خلاق در زمینه نقاشی ساختمان، این هنر، مهارت و تبحر استادان با تجربه را می طلبد.

برای زیبا سازی فضای داخلی ساختمان های پونک می توان از چند هنر متفاوت در کنار هم بهره برد و جذابیت خانه را افزون تر کرد. مثلا استفاده از رنگ و کاغذ دیواری در کنار هم ، یا رنگ و آینه کاری و یا پتینه کاری در کنار رنگ و ترکیبی از تمام این ها در کل فضای داخلی و نمای بیرونی نیز امکان پذیر است.

نقاشی ساختمان پونک

هنرپتینه کاری گروه رنگارنگ

پتینه هنر کهنه کاری در فضای ساختمان است. پتینه کاری در واقع یک هنر ایتالیایی‌ است و شاخه‌های متفاوتی دارد. پتینه در نقاشی ساختمان به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که ظاهری قدیمی و کلاسیک به دیوارهای ساختمان می‌دهد. نمونه های ایده آل و اصیل هنر پتینه را می توان در کاخ ‌ها و خانه‌ های اعیانی قدیمی ایرانی یا خارجی – مخصوصا کاخ‌ های انگلیسی، روسی و ایتالیایی – مشاهده کنید. پتینه یک پوشش هنرمندانه برای دیوار است که انواع مختلفی دارد.

پتینه کاری به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می شود و به طور کلی بر روی یک رنگ پس ‌زمینه که می‌تواند رنگ اکرلیک، روغنی و پلاستیک باشد اجرا ‌شوند. بسته به نوع دکوراسیون داخلی منزلتان می توانید طرح های تخت و یا برجسته را انتخاب کنید و از اساتید شرکت نقاشی ساختمان رنگارنگ بخواهید تا طرح مورد نظر را اجرا کنند.

یکی از مزیت های مهم پتینه کاری، قیمت مناسب این پوشش است. استادکاران رنگارنگ با استفاده از هنر پتینه کاری بسیاری از طرح های پرطرفداری که با کاغذ دیواری قابل اجرا هستند را با کیفیت وقیمت مناسب اجرا می کنند.

می توانید به مقاله قیمت نقاشی ساختمان نیز مراجعه نمایید.

هنر آینه کاری در کنار نقاشی ساختمان پونک

اگر می خواهید فضای خانه تان را لوکس و زیباتر کنید آینه کاری در کنار نقاشی ساختمان گزینه مناسبی است. انعکاس بالای نور و شفافیتی که آینه کاری دارد سبب وسیع تر نشان دادن و گسترده کردن فضا می شود. همچنین بکار بردن آینه های ابزار و تراش خورده در سقف و دیوار ها جذابیت فضا را چند برابر می کند. اساتید شرکت رنگارنگ آینه کاری را به سبک های مختلف در بیشتر فضاها اجرا می کنند و بیشترین رنگ های پیشنهادی رنگارنگ در انواع آینه رنگ هایی نظیر دودی، مسی، طلایی، شامپاینی، سبز و بژ هستند.

انواع آینه کاری شامل موارد زیر است:

  • آینه کاری جورچین
  • آینه کاری مدرن
  • آینه کاری لوزی
  • آینه کاری اسلامی
  • آینه کاری کلاسیک
  • آینه کاری هندسی
  • آینه کاری گل وبوته
  • آینه کاری آنتیک
  • آینه کاری حجمی
  • آینه کاری کهنه کاری

معمولا آینه کاری بر روی سطوح گچی، فلزی، سیمانی، ام دی اف، سنگی و سرامیک توسط اساتید حرفه ای رنگارنگ قابل اجرا می باشد.
قیمت آینه کاری بسته به نوع آینه انتخابی و میزان تراش و ابزار مورد نیاز همینطور میزان آینه مورد نیاز متغیر است. اگر تمایل دارید تا برای زیبایی منزل تان از آینه کاری بهره ببرید، اساتید آینه کار شرکت رنگارنگ قبل از هر چیز از محل انجام پروژه بازدید می کنند تا ابعاد دقیق را محاسبه و ابزار مورد نیاز را تعیین می کنند. ضمنا مشاورین رنگارنگ جهت مشاوره و بازدید از مکان هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند.

نصب و اجرای کاغذ دیواری در محله پونک

در گذشته کاغذ دیواری بدلیل جنس نا مرغوب متقاضی زیادی نداشت اما امروزه بدلیل کیفیت بالا و تنوع زیاد، جایگاه خاصی در طراحی داخلی ساختمان های پونک به خود اختصاص داده است.
زیبایی و تنوع زیاد در طرح و رنگ سبب شده که بعضی افراد کاغذ دیواری را در کنار رنگ نقاشی ساختمان ترجیح دهند. البته این ارجحیت منطقی بنظر می رسد چرا که اجرای کاغذ دیواری در محله پونک مزیت های بسیاری دارد. از جمله مزایای مهم نصب کاغذ دیواری در پونک می توان به استفاده از آن در کنار رنگ ساختمان اشاره کرد که جلوه ی خاصی بصری زیبایی به فضا می بخشد.

نقاشی ساختمان پونک رنگارنگ

مزایای اجرا و نصب کاغذ دیواری در محله پونک

  • تنوع در طرح و رنگ
  • کیفیت بالا
  • قابلیت اجرای سریع
  • پوشش عالی ضعف های دیوار
  • کاغذ دیواری هایی که با تکنولوژی جدید ساخته و وارد بازار شده اند مانند رنگ های ساختمانی از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند.
  • ضدضربه، ضدغبار، ضدحریق
  • قابل شستشو
  • عایق و مقاوم بودن از دیگر مزیت های کاغذدیورای محسوب می شوند.

اساتید نقاشی ساختمان رنگارنگ در کنار اجرای نقاشی، نصب انواع کاغذ دیواری را نیز برعهده می گیرند.

قیمت اجرا و نصب کاغذ دیواری در محله پونک

قیمت کاغذ دیواری ها بسته به نوع کشور سازنده و الیاف بکار رفته در آن متفاوت است. این تفاوت قیمت ها در دستمزد استادکار نیز تاثیرگذار است. اگر قصد دارید از کاغذ دیواری برای فضای داخلی ساختمان های محله پونک بهره بگیرید بهتر است از اساتید گروه نقاشی ساختمان رنگارنگ بخواهید تا برای اندازه گیری دقیق در محل حضور یابند چرا که حتی چند میلی متر اشتباه در اندازه گیری باعث خراب شدن کار می شود. اما اگر کار را از پایه به اساتید رنگارنگ بسپارید علاوه بر پیشنهادات و اندازه گیری رایگان بهترین عملکرد را با رعایت تمام اصول برای شما اجرا خواهند کرد.

شما ساکنین محله پونک از هر نوع هنری از نقاشی ساختمان تا آینه کاری و پتینه کاری و کناف و نصب کاغذ دیواری را می توانید به اساتید شرکت بزرگ و با سابقه نقاشی ساختمان رنگارنگ بسپارید و از کیفیت اجرا و متریال بکار گرفته شده و همینطور قیمت تمام شده مطمئن باشید. نقاشی ساختمان رنگارنگ هر نوع خدمات ارائه شده توسط اساتید خود را تمام و کمال ضمانت می کند.

حتی بعد از پایان کار اگر عزیزان متقاضی هرنوع شکایت و یا نقصی در مورد اجرای اساتید این شرکت داشته باشند می توانند اعلام کنند. چرا که نقاشی ساختمان رنگارنگ دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد. می توانید بهترین خدمات نقاشی ساختمان در محله پونک را با مشاوره های کارشناسان رنگارنگ در سریع ترین زمان ممکن با اساتید حرفه ای دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ

تماس با نقاشی ساختمان رنگارنگ