دریافت قیمت نقاشی ساختمان

رنگ پلاستیک

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

امروزه رنگ های مختلفی وارد بازار شده اند اما از گذشته تا امروز رنگ های روغنی و پلاستیک به دلیل مزیت هایی که دارند جایگاه خود را در بین انواع نقاشی ساختمان حفظ کرده اند.

شرکت رنگارنگ از جمله شرکت های نقاشی ساختمان است که چندین است در این زمینه فعال بوده و به همین دلیل توانسته تجربه و شگفتانه های زیادی در حیطه اجرای رنگ پلاستیک کسب نماید.

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

رنگارنگ در این مقاله می خواهد شما را با فوت و فن های نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک آشنا کند.

هر آنچه باید در مورد نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک بدانید را در اختیارتان قرار خواهیم داد. با رنگارنگ همراه باشید.

نکات مهم در مورد نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک از جمله رنگ هایی است که با آن آشنایی دارید و  می دانید این رنگ در دسته رنگ هایی غیر قابل شستشو قرار دارد اما باید بدانید  رنگ پلاستیک با توجه به شرکت سازنده و مواد تشکیل دهنده ی  آن دارای کیفیت های مختلف است. در برخی از نمونه رنگ های پلاستیک جدید، قابلیت شستشو نیز وجود دارد. رنگ های پلاستیک به صورت تمام پلاستیک و نیمه پلاستیک موجود هستند که در نوع تمام پلاستیک معمولا تمامی برندهای دارای یک قیمت و کیفیت می باشد اما در رنگ های نیمه پلاستیک کیفیت و قیمت ها متنوع تر است.

در زمان نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک دقت کنید، رنگ ها اگر بسیار غلیظ باشد روی سطح به خوبی پخش نمی شود و بعد از خشک شدن اثر قلمو روی دیوار می ماند. اگر رنگ بیش از اندازه رقیق شود باعث می شود سطح به خوبی رنگ نگیرد و مجبور شوید چندین بار رنگ آمیزی را تکرار کنید که این امر باعث می شود خروجی خوبی در نهایت نداشته باشد.

پیشنهاد رنگارنگ به شما به عنوان شرکتی که سال ها در این حوزه فعالیت دارد این است که اگر می خواهید سقف ساختمان را رنگ کنید حتما از رنگ پلاستیک استفاده کنید زیرا این رنگ نیازی به زیرسازی حرفه ای ندارد. به دلیل مات بودن می تواند عیوبی که بر روی سطح وجود دارد را بپوشاند که برای زیر سازی آن زیاد اذیت نشوید. همچنین اگر قصد دارید دیوار را با رنگ پلاستیک نقاشی کنید حتما از مدل تمام پلاستیک استفاده کنید چرا که این مدل نسبت به دیگر مدل ها کیفیت بیشتری دارد.

 

نکات مهم قبل از نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

قبل از  نقاشی ساختمان حتما اقدامات زیر را برای دریافت نتیجه بهتر انجام دهید:

  • در ابتدا قسمت هایی که نمی خواهید رنگ آمیزی شود را با استفاده از چسب های پهن و  روزنامه بپوشانید.
  • سطح کار را با سمباده صاف کنید تا یک سطح هموار ایجاد شود.
  • در زیر کار باید از روغن مخصوص و مناسب برای گچ ساختمان استفاده شود.
  • سطح را با ماستیک بتونه کاری کنید. بعد از نصف روز تا یک روز، بتونه را با سمباده صاف کنید.
  • دیواری که بر اثر سمباده دچار گرد و خاک شده را تمیز کنید. رنگ آمیزی اولیه را با استفاده از ابزار مورد نظر شروع کنید. این ابزار می تواند غلتک و یا قلمو باشند.
  • با توجه به شرایط آب و هوا، هر زمانی که رنگ خشک شد قسمت هایی که لکه دارند را باید لکه گیری کنید.
  • بعد از خشک شدن لکه گیری سطح را با سمباده ی نرم بکشید.
  • بعد از صاف کردن سطح دوباره گرد و خاک به خود می گیرد که باید قبل رنگ گردگیری کنید.
  • پس از مرحله اول یک مرحله دیگر رنگ نیز می زنید.
  • در این مرحله معمولا با استفاده از غلتک رنگ سوم را می زنید.

 

سوالات رایج در مورد رنگ پلاستیک

با توجه به سابقه نقاشی ساختمان رنگارنگ همیشه سوالات مشابهی از نقاشان ساختمان پرسیده می شود در این قسمت قصد داریم به متداول ترین سوالات در این مورد پاسخ دهیم:

آیا بر روی دیواری که رنگ شده است می توان دوباره رنگ زد یا باید کاملا رنگ را بتراشیم؟

اگر رنگ قبلی پوسته پوسته شده و نمی توان با سمباده آن را صاف کرد، ابتدا رنگ قبلی را کامل بتراشید تا زیر کار، هموار و صاف شود.

بهترین گزینه برای رنگ آمیزی سقف چیست؟ آیا میتوان از رنگ اپوکسی برای سقف استفاده کرد؟

همانطور که بارها تاکید کرده ایم بهترین رنگ برای سقف رنگ پلاستیک است. با توجه به سابقه فعالیت رنگارنگ به شما پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان از رنگ اپوکسی برای سقف استفاده نکنید.

بتونه ماستیک چیست آیا برای رنگ آمیزی با رنگ پلاستیک ضروری است؟

بله، بتونه ماستیک را بیشتر برای دیوارهای گچی استفاده می کنند که تا به حال رنگ آمیزی نشده است. بهتر است تمامی قسمت هایی را که می خواهید رنگ آمیزی کنید بتونه ماستیک بزنید مانند قسمت هایی از جای میخ ، پیچ و ترک و غیره.

دیوار منزل را که رنگ کرده ایم، بعد اتمام کار موج دار شده، راهکار چیست؟

هیچگاه با رنگ آمیزی موج در دیوار به وجود نمی آید. موجی که در دیوار است مربوط به زمان گچ کاری است که گچکار شمش خود را تراز نکرده و به احتمال زیاد تا به حال رنگ روی دیوار مات بوده است.

دیواری که رنگ روغنی دارد را چطور با رنگ پلاستیک نقاشی کنیم؟

قبل از رنگ آمیزی با رنگ پلاستیک سطح مناسب را ایجاد کنید. سمباده، تراش رنگ و آستری.

برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن رنگ پلاستیک چه باید کرد؟

معمولا پوسته پوسته شدن رنگ به زیر کار رنگ بستگی دارد. اگر زیر کار گچ مرده یا رنگ نامرغوب باشد احتمال پوسته پوسته شدن بسیار زیاد است. به همین دلیل باید سطح کار یکبار سمباده نرم  و بعد از آن پرایمر اکریلیک بزنید تا احتمال پوسته پوسته شدن به صفر برسد. یکی از اصولی که همیشه نقاشان حرفه ای ساختمان مد نظر دارند، سطح کار را به گونه ای آماده می کنند که جذب رنگ بالا برود و در آینده به هیچ عنوان رنگ پوسته پوسته نشود.

بعد از رنگ آمیزی، طراوت و زیبایی رنگ از بین می رود، برای پایداری رنگ ها چه کاری باید انجام شود ؟

بهتر است قبل از رنگ آمیزی زیر کار را با پرایمر های مخصوص رنگ، رنگ آمیزی کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش نقاشی ساختمان با ما تماس بگیرید

نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

نقاشی ساختمان رنگارنگ با توجه به شناخت اصولی و حرفه ای رنگ، به شما بهترین پیشنهادات رنگی را خواهد داد. اساتید حرفه ای تا شاگردان اساتید نقاشی ساختمان رنگارنگ صفر تا صد اصول نقاشی را به روش های روز دنیا انجام می دهند که هیچ ایراد و نقصی در پایان کار نخواهید یافت.

با رنگارنگ زندگی رنگین و دلچسبی را تجربه خواهید کرد.

برای دریافت مشاوره و سفارش تلفنی با ما تماس بگیرید